Nyári tábor 2019. – „B” komponens

KESZTHELY, VADÓC TANYA 2019. 08. 6-10.

2019. augusztus 6-án délelőtt a B komponens gyerekeivel busszal indultunk a balatoni táborba. Délután érkeztünk Keszthelyre a Vadóc Tanya nevű gyermektáborba, ahol már várt bennünket a tábor vezetője, Nagy Ferenc. Rövid időn belül megkaptuk a szobabeosztást és megbeszéltük a házirendet. Miután elfoglaltuk a szobáinkat, rövid pihenőt tartottunk. Az idő nagyon szép volt, ezért a táborvezetővel lesétáltunk a strandra. A gyerekek boldogan szaladtak be a vízbe. Egészen késő délutánig fürödtünk. Este ízletes vacsora várt bennünket. A vacsoránál találkoztunk a felvidéki testvériskolánk diákjaival, akik Alistálról érkeztek.

Másnap kora délelőtt a tartalmas reggeli után lesétáltunk a partra, ahol már Feri bácsi várt bennünket. A megbeszélt helyszínen már készen állt a lézerharchoz szükséges pálya. Táborvezetőnk bemutatta a lézerfegyverek használatát, elmagyarázta a játékszabályokat, kiosztotta a fegyvereket és sisakokat. Ezután csapatokat alkottunk, a testvériskolánkkal együtt összesen hetet. Minden csapat mindegyikkel harcolt, végül az aparhanti fiúcsapat nyerte a küzdelmet.

Csütörtökön megtekintettük Keszthely híres mezőgazdasági főiskolájának a „Georgikon”-nak a majorságát, ahol régi mezőgazdasági eszközöket, gőzgépeket, cséplőgépeket, traktorokat láttunk, valamint megismerhettük a Festetics család erőfeszítéseit a környék mezőgazdaságának fejlesztésére. Ezen a napon kicsit hűvösebb volt, ezért a délutánt Keszthely központjában töltöttük fagyizással és sétálással. Megnéztük a Festetics-kastély parkját is, ahol a gyerekek sokat fényképeztek. Este a társalgóban vagy az udvaron játszottak és beszélgettek  az alistáli diákokkal.

Hazautazásunk előtti napon hajózni vittek bennünket a „Hableány” nevű hajón. Megnéztük a Keszthelyi öböl látványos partvonalát, a kapitány még azt is megengedte a gyerekeknek, hogy néhány percig kormányozzák a hajót. A hajókázás után mindenki vásárolt valami apró szuvenírt a part mentén sorakozó bazárok valamelyikében. Délután fürödni mentünk, este pedig visszasétáltunk a mólóra, hogy megnézzük Keszthely esti fényeit és turista forgatagát.

Szombaton délelőtt indultunk vissza Aparhantra. Nagyon jól éreztük magunkat, szép élményekkel gazdagodtunk.

Könyvjelzőkhöz Közvetlen link.

A hozzászólások jelenleg ezen a részen nincs engedélyezve.